Главен специалист „Гражданско състояние“
ОБЯВЛЕНИЕ
Район „Искър“ - Столична община
ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТ
Главен специалист „Гражданско състояние“
в отдел „Административно и информационно обслужване“
1.Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- образование – средно;
- професионален опит – 2 години;
- допълнителни изисквания – компютърна грамотност.
2. Необходими документи за кандидатстване:
- заявление до Кмета на район „Искър” с телефон за контакт;
- автобиография (CV);
- копие от диплома за завършено образование и допълнителна квалификация, ако има такава;
- копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
3. Срок за кандидатстване - до 14 дни след публикуване на обявата.
4. Кратко описание на длъжността: поддържа регистрите за гражданско състояние за населението на район „Искър” в актуално състояние и издава преписи и дубликати от тях.
Заявлението и документите следва да бъдат представени в СО – район „Искър“, гр. София, бул. „Кръстю Пастухов” №18, деловодство, работно време: 8:30-17:00 часа. За повече информация тел.: 979-08-34